sábado, outubro 03, 2009

Outro para o burato



Nota: unexpectedly passed away = morreu inesperadamente (accidente, suponho)

Xa me parecía a mín que andaban a pasar cousas moi raras. Puxéralles un e-mail para saber como era o de apuntarse para asegurarme sitio no hari do Xoves 24 (daban un hari en Hoxton sq.) e contestáranme que o hari fora cancelado. Miro en internet e acho que cancelaran tódolos concertos en Londres. E úns comentarios moi raros no Facebook. Xa me cheiraba algo así. O caso é que estou seguro que mirara o difunto dous días antes, de casualidade, que me atopara có bateria, que estaba traballando no sonido dún evento en Angel, e mentras falaba eu có Gui, mirei ó Rob por alí tamén recollendo cables. Hai que procurar foder todo o que se poda que vás para o burato máis rápido que diola.

Quen estivera en Londres conmigo igual conheceu a Ida, unha sueca pequerrechinha. Conhecín a Black Cherry por ela, que é a namorada dún deles. Do difunto non, do outro.

Um comentário:

Greicinha disse...

Un beijo muito Grande ♥