quarta-feira, outubro 07, 2009

Voume facer unha camisola con esto


Aquí temos ún grande apacighuador que sabe como baixar o tono da conversa. Están os da ONU a lle pedir que vaia coa delegación para a franxa de Gaza a apacighuar a xente alá, de tan ben que o fai. Seica había risco de que alghén poidera crér que fora a dirección de chuza a que apaghara o meu comentario #6. Tinha que o tér asinado con algo máis ridículo como Ministerio da Governación de Chuza, que así non me tiraban das orellas. Suponho que facer referencia é a expresión empregada por un programador cando quér dicir suplantar ou impersonar, porque se non é así teria que entender que me están a dicir que non me podo dirixir a eles máis na vida.
O de engadirlle eso de “con calquera obxectivo“ penso que é un pouco enfático de máis. Ou igual son eu. O caso é que hai que andarse con moito ollo.

Ou tamén podería ser que ao consello de dirección de chuza lle pasara coma na piada de Lázaro-levántate-y-anda:
-“... entón Lázaro, cando Cristo falou... ergheuse resucitado... e andou
-“Andou no, a-n-d-u-v-o, parvo
-“Eso. Certamente que andivo algo parvo dous ou tres días, mais xa logo rapidamente púxose ben


Agora que o penso, sí que molaba facer unha camisola con esta mensaxe:




3 comentários:

o c disse...

Curioso, que teñen un tribunal de censura permanente?,os criterios de censura da "dirección de chuza"( ja,ja) cales son?, votan en asamblea sobre os comentarios obxeto de censura, ou delegan nun currante que faja de xuiz( e por ende, de parte) cunhas meras dierctrices?. Non lein o teu comentario 2, pero mirei enteira, a secuencia chuziana...asasino, pederasta...mima,

o pArAsiTo disse...

Olas amigho,
en Chuza procuran evitar o que é puro insulto ou cousas que puideran tér consecuencias legais. A cousa é complicada porque eu lembro ler que os donos dún site eran responsables das burradas postadas nel, mais hai un par de días alghén dicía en chuza que legalmente o responsable sería sómentes o usuario que o escribiu. Suponho que haberia que telo claro, eu non sei como é. O caso é que o ghicho que fai chuza procura evitar os orneios, e terá a súa idea de como quere facer o seu chiringhito, aparte do problema legal.
O comentario número 2 foi apagado por él como administrador de chuza. Non lembro quén o escribira, eu lérao cando estaba recen posto e sí, era unha sarta de impropérios, inda que non penso que era moi salvaxe. Pero o administrador decidiu apagalo, pois ok, non o vou discutir.
O comentario 6 son eu facendo o parvo. E foi cando levei o tirón de orellas. Por suplantar a administración de Chuza. Ninghén vai crer que fora a administración de sitio. Estaba claro que era eu. Os comentarios do administrador pódese mirar que son dún verde máis escuro. Penso que mudaron a cór dende ese incidente e no momento de saír eses comentarios, non se diferenciaban na cór. O caso é que non era para tanto e seguro que o administrador estaba de mala ostia por outra cousa e saiulle así no momento. Tamén tenho que dicir que me pediu disculpas. Agora non podo dicir que tenha queixa.
bytheway, e agora que o penso, moderar un foro debe ser unha enghundia de carallo.

o c disse...

AAa, ajora entendo. Jracias pola explicación amijo.O que semella raro (dito de antemán que non teño puta idea), é que a responsabilidade xenerada polas burradas postas nunha site, polos seus donos, incluia as aportadas por terceiros; tendo un funcionamento semellante, os foros de opinión de programas televisivos en directo(feito con claras intencións recaudatorias), onde podemos apreciar insultos e burradas máis jrandes, que as que estamos a comentar, reprodicidas en Chuza....procurarei miralo pa telo claro.